Структура

3746699_86621nothumb5003746699_86621nothumb5003746699_86621nothumb5003746699_86621nothumb5003746699_86621nothumb500

Педагогічний колектив нашої школи

Школу очолює директор Прокопенко Валентина Іванівна – кандидат педагогічних наук, заслужений учитель України, учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 38 років.

В спеціалізованій гімназії І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов «Інтелект» працює творча група педпрацівників:

Соколовська Неля Володимирівна – Заступник директора з навчально-виховної роботи. Педагогічний стаж – 23 роки.
Неля Володимирівна – вчитель вищої категорії, вчитель-методист, яка володіє інноваційними педагогічними технологіями. Відмінний освітній менеджер, ініціативна, активна, має авторські педагогічні наробки. Творчий підхід до справи дає високі результати в роботі.

Князська Любов Володимирівна, виконавчий директор, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Працює в школі «Інтелект» 10 років. Приймала участь у створенні і апробації авторських програм для початкової школи. Організовує тренінги з розвитку уваги, пам,яті, логічного мислення. Працювала над пілотним проектом «Школа проектної культури». Брала участь у проведенні міських і районних конференцій з питань впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес. Має публікації в освітянській пресі.

Степаненко Тетяна Миколаївна, вчитель зарубіжної літератури та німецької мови. Досвід роботи в школі «Інтелект» 15 років. Активно впроваджує ідею особистісно-орієнтованого навчання, працює над створенням програм вирівнювання.

Шушковська Анастасія Михайлівна – вчитель початкових класів. Володіє сучасними методиками, зокрема, технологією розвитку винахідницьких та творчих здібностей. Велику увагу приділяє вихованню всебічно розвиненої особистості через ознайомлення з культурною спадщиною людства.

Чиренко Вікторія Олександрівна – практичний психолог школи, висококомпетентний, досвідчений спеціаліст, яка володіє інноваційними теоріями розвитку особистості та уміє практично реалізувати свої знання. Її майстер – класи та тренінги користуються великою популярністю серед дітей, батьків та співробітників в школі.
Креативний стиль роботи Вікторії дає вагомі результати у корекційній роботі з неординарними учнями. Вікторія вміло формує у дітей емоційний інтелект та позитивне мислення, любить життя, дітей, людей, свою роботу і прагне зробити усіх щасливими.

Титаренко Ілона Іванівна – вчитель початкових класів. Свої відносини з дітьми вибудовує через любов і розуміння. Уроки проводить нетрадиційно, використовуючи інтерактивні форми навчання. Головна мета педагогічної творчості – зацікавити дітей та розкрити їх потенціал. Багато уваги приділяє формуванню як логічного, так і емоційного інтелекту. Ілона Іванівна – високодуховна, інтелігентна особистість та слугує зразком в дитячому і педагогічному колективах.

Федосєєв Станіслав Ешмуратович – вчитель математики, досвід роботи – 6 років. Вчитель вищої категорії. Високопрофесійний педагог, який уміє шляхом мотивації до навчання досягти високих результатів у роботі з дітьми. Навіть діти гуманітарного складу розуму люблять математику і уроки математики, тому що у них викладає Станіслав Ешмуратович.
Станіслав Ешмуратович працює на результат. Беручи з дітьми участь у Міжнародних олімпіадах, кожен рік завойовують призові місця. Станіслав Ешмуратович любить свою роботу і дітей.

Кузьменко Валерій Павлович  – доктор економічних наук, професор, керівник економічного спрямування профільної школи. Підготовка та якість знань з економічного профілю гарантують вступ учнів у провідні економічні вузи країни.

Бабенко Олена Петрівна – учитель української мови та літератури, учитель вищої категорії, учитель-методист, педагогічний стаж – 20 років.
Олена Петрівна – майстер формування високодуховної, висококультурної, освіченої, інтелігентної, компетентної особистості. Високий рівень володіння інноваційними педагогічними технологіями, любов до літератури та своєї професії дають прекрасний результат у роботі з дітьми.

Безгодькова Світлана Анатоліївна – учитель української мови і літератури, педагогічний стаж – 8 років. Безгодькова С. А. – учитель нового покоління, якому притаманне відчуття “свіжості” педагогіки, який розуміє філософію дітей і знаходить з ними спільну мову, залишаючись при цьому авторитетом і другом для них. Вдало використовує на практиці весь арсенал новітніх форм і методів навчання.

Цапко Олег Михайлович – учитель історії, високопрофесійний та креативний педагог. Його предмети – улюблені предмети учнів, а Олег Михайлович – улюблений їх учитель. Всі учні, які здають історію на ЗНО, отримують високі бали та вступають без перешкод до вузів, де історичні предмети є профілюючими.

Оберенко Сергій Володимирович – учитель біології, учитель вищої категорії, працює над кандидатською дисертацією. Сергію Володимировичу притаманна одержимість та фанатизм у любимій роботі. Завдяки використанню нестандартних методів навчання, які формують мотивацію до навчального процесу, учитель зумів прищепити любов дітей до свого предмету, що, відповідно, впливає на якість знань учнів. Сергій Володимирович високо інтелектуальна особа, активний учасник всіх шкільних заходів, грає на гітарі, прекрасно співає, супроводжує учнів у всіляких походах, екскурсіях. Користується у дітей і батьків любов’ю і великим авторитетом.

Гураль Яна Миколаївна – вчитель початкових класів, уміє зацікавити учнів і вибудовує з ними дружні стосунки та співробітництво, що додає їй авторитету та поваги зі сторони дітей. Уроки Яни Миколаївни – нестандартні, з використанням інноваційних педагогічних технологій, а через це – продуктивні та результативні.

Вакарінець Юрій Андрійович – учитель фізичного виховання, майстер спорту, великий ентузіаст і творчий педагог. Уроки фізкультури проводить нестандартно, весело, вміє «запалити» учнів. Дуже багато уваги приділяє особистісному фізичному розвитку та здоров’ю кожного учня. Проводить цікаві спортивні ігри, змагання, спортивні фестивалі. Діти в захваті від уроків фізкультури.

    IMG_20161102_153946

IMG_20161017_162917-257x300

Спеціалізована школа «Інтелект» – це інноваційний навчальний заклад, філософія якого спрямована на розвиток гармонійно-цілісної особистості в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання.
Школа заснована у 1996 році Печерською районною державною адміністрацією м. Києва та Інститутом удосконалення учителів імені Бориса Грінченка.
Основна мета діяльності навчального закладу – плекати духовно багату, інтелектуально та емоційно розвинену особистість з високими моральними цінностями та ідейними переконаннями. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних технологій навчання та виховання, комп’ютеризація навчально-виховного процесу, індивідуалізація навчання.
Школа «Інтелект», як інноваційний навчальний заклад, сприяє досягненню нової якості на основі опанування її вихованцями стрижневими життєвими компетенціями, що дають можливість їм успішно інтегруватись у суспільство, визначати свою життєву стратегію, бути мобільними, здатними до самореалізації сутнісних сил, свідомого життєвого вибору і прийняття відповідальних рішень.
Школа «Інтелект» – це школа затишку і комфорту, яка відповідає викликам часу та вимогам сучасної філософії освіти України.

 

вчт