Формуємо командний дух!

hands-2847508_960_720

Корпоративна робота, робота в групі, взаємодія,

уміння спілкуватися, знаходити компромісне рішення –

стержні сучасного співробітництва, які формуються

у спеціалізованій школі «Інтелект» з молодших класів.

Такі форми роботи виходять із загальної мети нашого навчального закладу – формування емоційного інтелекту.

 

51133922_795933350746075_6563337166527660032_n      51059106_795933287412748_1137217682538496000_n

51007032_795933304079413_6665495377434640384_n      50975199_795933314079412_2417703242004692992_n

50919645_795933360746074_4693678241188151296_n      50808925_795933337412743_8821354340510859264_n

50770280_795933247412752_6403418560386826240_n   50767673_795933277412749_1289174226766397440_n   50770280_795933247412752_6403418560386826240_n

 

    IMG_20161102_153946

IMG_20161017_162917-257x300

Спеціалізована школа «Інтелект» – це інноваційний навчальний заклад, філософія якого спрямована на розвиток гармонійно-цілісної особистості в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання.
Школа заснована у 1996 році Печерською районною державною адміністрацією м. Києва та Інститутом удосконалення учителів імені Бориса Грінченка.
Основна мета діяльності навчального закладу – плекати духовно багату, інтелектуально та емоційно розвинену особистість з високими моральними цінностями та ідейними переконаннями. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних технологій навчання та виховання, комп’ютеризація навчально-виховного процесу, індивідуалізація навчання.
Школа «Інтелект», як інноваційний навчальний заклад, сприяє досягненню нової якості на основі опанування її вихованцями стрижневими життєвими компетенціями, що дають можливість їм успішно інтегруватись у суспільство, визначати свою життєву стратегію, бути мобільними, здатними до самореалізації сутнісних сил, свідомого життєвого вибору і прийняття відповідальних рішень.
Школа «Інтелект» – це школа затишку і комфорту, яка відповідає викликам часу та вимогам сучасної філософії освіти України.