Уроки природознавства серед природи (або компетентнісно – спрямована освіта)



E9194B65-5ACF-4B76-A561-41590970F753

20 вересня учні початкових класів школи “Інтелект” вирушили в навчально-пізнавальну природничу експедицію до ландшафтного парку Буки.

Під час захоплюючої екскурсії діти дізналися про історію загадкового містечка Буки та цього дивовижно красивого ландшафтного парку.

Повторюючи та вивчаючи нові відомості про світ природи, споглядаючи невимовно красиві пейзажі, діти пригадували літературні твори відомих поетів та письменників , які описували та прославляли світ природи.

А зустріч з малими представниками тваринного світу у місцевому зоопарку викликала у дітей незабутні емоції та ще раз ствердила їх цілісне сприйняття світу та гармонію людини з природою.

4F46AD4D-537C-469A-9C27-B6300D172739

A9651217-066D-4F72-9B20-46C2AFD8ABF6

    IMG_20161102_153946

IMG_20161017_162917-257x300

Спеціалізована школа «Інтелект» – це інноваційний навчальний заклад, філософія якого спрямована на розвиток гармонійно-цілісної особистості в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання.
Школа заснована у 1996 році Печерською районною державною адміністрацією м. Києва та Інститутом удосконалення учителів імені Бориса Грінченка.
Основна мета діяльності навчального закладу – плекати духовно багату, інтелектуально та емоційно розвинену особистість з високими моральними цінностями та ідейними переконаннями. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних технологій навчання та виховання, комп’ютеризація навчально-виховного процесу, індивідуалізація навчання.
Школа «Інтелект», як інноваційний навчальний заклад, сприяє досягненню нової якості на основі опанування її вихованцями стрижневими життєвими компетенціями, що дають можливість їм успішно інтегруватись у суспільство, визначати свою життєву стратегію, бути мобільними, здатними до самореалізації сутнісних сил, свідомого життєвого вибору і прийняття відповідальних рішень.
Школа «Інтелект» – це школа затишку і комфорту, яка відповідає викликам часу та вимогам сучасної філософії освіти України.