Нестандартний урок чаювання

5453F684-3A73-463F-A9EA-CA150EAFD06A

27.04 в 2-В класі школи «Інтелект» був проведений нестандартний урок чаювання.
За чашечкою гарячого чаю та чарівним кошиком солодощів і смаколиків, діти розглянули особливості поведінки ґречної людини, ще глибше занурилась у тему як поводити себе за столом серед незнайомих та друзів, а також стали активними співрозмовниками в бесіді “Будьте ласкаві, усміхніться! Секрети усмішки”.

Користь проведення таких уроків -неоціненна, адже, це, перш за все, згуртування колективу класу, можливість вільного спілкування вчителя з усіма учнями, а головне радість та дитячі усмішки.

Ось так, в теплій, невимушеній, дружній атмосфері малеча здобуває не тільки безцінні знання, а й отримує величезне задоволення від самого процесу навчання.

E41DFCF7-1325-4AC9-891F-C87BA11AF235

    IMG_20161102_153946

IMG_20161017_162917-257x300

Спеціалізована школа «Інтелект» – це інноваційний навчальний заклад, філософія якого спрямована на розвиток гармонійно-цілісної особистості в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання.
Школа заснована у 1996 році Печерською районною державною адміністрацією м. Києва та Інститутом удосконалення учителів імені Бориса Грінченка.
Основна мета діяльності навчального закладу – плекати духовно багату, інтелектуально та емоційно розвинену особистість з високими моральними цінностями та ідейними переконаннями. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних технологій навчання та виховання, комп’ютеризація навчально-виховного процесу, індивідуалізація навчання.
Школа «Інтелект», як інноваційний навчальний заклад, сприяє досягненню нової якості на основі опанування її вихованцями стрижневими життєвими компетенціями, що дають можливість їм успішно інтегруватись у суспільство, визначати свою життєву стратегію, бути мобільними, здатними до самореалізації сутнісних сил, свідомого життєвого вибору і прийняття відповідальних рішень.
Школа «Інтелект» – це школа затишку і комфорту, яка відповідає викликам часу та вимогам сучасної філософії освіти України.