Краса природи, яка надихає!

i (3)

 

 

 

 

Кожного року навесні Київське Співоче поле Печерського ландшафтного парку вражає жителів своїми гарними виставками.
26 квітня учні 3 класу у рамках природничого тижня відвідали виставку квітів «Таємниці Великодньої писанки», для створення якої було спеціально вирощено 200 тисяч тюльпанів 12 різновидів.
Краса  та яскравість пейзажів!
Діти занурилися в рукотворну красу, яка вразила їх своїм буйноцвіттям та різноманітністю експозицій.
Це було не просто споглядання  краси, релакс на свіжому повітрі, участь у цікавих майстер-класах з озеленення та садівництва, але ще і знайомство з природничими  дисциплінами та такою чудо-наукою, як селекція.
Учні зрозуміли, що людина – це вінець природи, яка не тільки дбає про неї, але і може впливати на неї.

                          IMG_4058    IMG_4068

    IMG_20161102_153946

IMG_20161017_162917-257x300

Спеціалізована школа «Інтелект» – це інноваційний навчальний заклад, філософія якого спрямована на розвиток гармонійно-цілісної особистості в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання.
Школа заснована у 1996 році Печерською районною державною адміністрацією м. Києва та Інститутом удосконалення учителів імені Бориса Грінченка.
Основна мета діяльності навчального закладу – плекати духовно багату, інтелектуально та емоційно розвинену особистість з високими моральними цінностями та ідейними переконаннями. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних технологій навчання та виховання, комп’ютеризація навчально-виховного процесу, індивідуалізація навчання.
Школа «Інтелект», як інноваційний навчальний заклад, сприяє досягненню нової якості на основі опанування її вихованцями стрижневими життєвими компетенціями, що дають можливість їм успішно інтегруватись у суспільство, визначати свою життєву стратегію, бути мобільними, здатними до самореалізації сутнісних сил, свідомого життєвого вибору і прийняття відповідальних рішень.
Школа «Інтелект» – це школа затишку і комфорту, яка відповідає викликам часу та вимогам сучасної філософії освіти України.